Google блокує RT та інші російські канали від заробітку на рекламі

Логотип Google LLC з’являється в магазині Google Store Chelsea на Манхеттені, Нью-Йорк, США, 17 листопада 2021 року. REUTERS/Ендрю Келлі/Фотофайл

Зареєструйтеся зараз, щоб отримати безкоштовний необмежений доступ до Reuters.com

26 лютого (Рейтер) – Alphabet Inc (GOOGL.O) Google у суботу заблокував російське державне ЗМІ та інші канали від отримання грошей за рекламу на своїх веб-сайтах, у додатках і відео YouTube, подібно до кроку Facebook після вторгнення в Україну.

Посилаючись на «виключні обставини», підрозділ Google YouTube заявив, що «тимчасово припиняє можливість монетизації низки каналів на YouTube». Серед цих каналів було кілька російських каналів, пов’язаних із нещодавніми санкціями, наприклад, запровадженими Європейським Союзом.

Розміщення реклами в значній мірі контролюється YouTube.

Зареєструйтеся зараз, щоб отримати безкоштовний необмежений доступ до Reuters.com

Пізніше Google додав, що він також не дозволяє державним російським ЗМІ використовувати свої рекламні технології для отримання доходу на своїх сайтах і в додатках.

Крім того, російські ЗМІ не зможуть купувати рекламу через інструменти Google або розміщувати рекламу в таких сервісах Google, як Пошук і Gmail, заявив речник Майкл Асіман.

«Ми активно стежимо за новими подіями і в разі потреби будемо вживати подальших заходів», – сказав Асіман.

У середу Європейський Союз оприлюднив санкції проти таких осіб, як Маргарита Симонян, яку він назвав головним редактором RT і «центральною фігурою» російської пропаганди.

Речник YouTube Фаршад Шадлоу сказав, що відео із постраждалих ЗМІ також з’являтимуться в рекомендаціях рідше. Він додав, що RT та багато інших каналів не будуть доступні в Україні на вимогу українського уряду.

У суботу міністр цифрової трансформації України Михайло Федоров повідомив у Twitter, що зв’язався з YouTube, щоб «заблокувати російські пропагандистські канали, такі як «Россия 24», ТАСС і РИА Новости.

READ  Power cuts plunge Pakistan into darkness

RT і Симонян не відповіли на запити про коментар. YouTube відмовився визнавати інші заборонені канали.

Протягом багатьох років законодавці та деякі користувачі закликали Google вживати більше дій щодо каналів, пов’язаних з російським урядом, побоюючись, що вони поширюють дезінформацію і не повинні цим скористатися.

Дослідник цифрових технологій Омелас тоді повідомив Reuters, що Росія отримала приблизно від 7 до 32 мільйонів доларів за два роки до грудня 2018 року від реклами на 26 каналах YouTube, які вона підтримує.

Раніше YouTube заявляв, що не ставиться до фінансованих державою медіа-каналів, які дотримуються його правил, інакше, ніж інші, коли йдеться про розподіл доходу від реклами.

У п’ятницю компанія Meta Platforms Inc., власник Facebook (FB.O) Російським державним ЗМІ заборонено демонструвати рекламу або отримувати дохід від реклами на своїх послугах. Детальніше

Зареєструйтеся зараз, щоб отримати безкоштовний необмежений доступ до Reuters.com

Репортаж Дейва Перріша в Окленді, Каліфорнія; Монтаж: Синтія Остерман і Кларенс Фернандес

Наші критерії: Принципи довіри Thomson Reuters.

You May Also Like

About the Author: Sterling Clem

"Зомбі-євангеліст. Мислитель. Завзятий творець. Інтернет-фанат, що отримує нагороди. Невиліковний фанат".

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *