Чи є позов Dominion про наклеп на 1,6 мільярда доларів смертельним ударом для Мердока та Fox News? | Руперт Мердок

Руперту Мердоку рідко доводиться реагувати на альтернативні факти, представлені високоприбутковою кабельною мережею США Fox News.

Її конспірологічні заяви про демонстрацію приховування від атаки в Бенгазі 2012 року до кліматичної кризи та Covid-19 були різко розкритиковані глядачами Fox і відкинуті більшою частиною решти Америки, а потім світ пішов далі. Але у вівторок 91-річному медіа-магнату-мільярдеру доведеться відповісти під присягою на складні запитання про внутрішню роботу Fox.

Системи голосування домініонів подає в суд Телевізійна станція новин і її материнська компанія Fox Corp, що належить Мердоку, подали до суду на 1,6 мільярда доларів (1,3 мільярда фунтів стерлінгів) через неодноразові звинувачення в фальсифікації машин для голосування в рамках змови з метою викрадення президентських виборів 2020 року у Дональда Трампа.

Позов підкреслює роль Fox News у просуванні кампанії Трампа «Зупиніть крадіжку» та її участь у очолуванні повстання 6 січня в Капітолії. Але експерти з права кажуть, що Dominion, який постачав машини для голосування в 28 штатів, схоже, будує ширшу справу Fox News Він має довгу історію дезінформації та потоку фактів, які не відповідають редакційній лінії.

Протягом останніх кількох місяців адвокати Домініону пробивалися вгору в списку продюсерів, керівників і ведучих Fox News, допитуючи під присягою про культуру роботи телеканалу та багатотижневу змову, а іноді й дивовижні заяви про поразку Трампа. У понеділок юристи усунули старшого сина Мердока, який повинен стати наступником гендиректора Fox Corp Лаклана.

Тепер Домініон досяг вершини дерева. Очікується, що свідчення, накопичені протягом місяців, поставлять Мердока, голову правління Fox Corp., у складне становище або заперечувати свій контроль над тим, що відбувається в його найвпливовішій американській новинній компанії, або захищати її кампанію з просування найбільшої брехні на американських виборах. . Дата.

Мердок вже бореться з дорогою спадщиною злом телефону Пишуть британські газети News of the World і сонце. Його британська компанія заплатила понад 1 мільярд фунтів стерлінгів (1,2 мільярда доларів) за останнє десятиліття, щоб шокуючі подробиці не були заслухані у відкритому суді, і кінця не видно після рішення судді Високого суду на початку цього року. Відмова у запобіганні подачі нових претензій.

Коли в 2011 році Мердока викликали свідчити перед парламентськими слуханнями у Великобританії щодо зламу News of the World телефонів убитої школярки та сотень політиків, знаменитостей та інших громадських діячів, він сказав, що це був його найскромніший день. . життя. Він також стверджував, що нічого не знав про злочин і сказав, що його ввели в оману.

Він сказав парламенту: «Я відчуваю, що люди, яким я довіряю… Я не кажу, хто… підвели мене, і я вважаю, що вони вчинили ганебно». «Їм час платити».

Але він не може зробити таку заяву щодо Fox News, де її спотворення були повністю показані. Наразі єдині люди, які платять у мережі, роблять це правильно.

Проблеми почалися в ніч виборів після того, як Fox назвав ключовий штат Джо Байдена Арізону. Запрошення розлютило Трампа та викликало негативну реакцію його прихильників на мережу.

У той момент генеральний директор Fox News Сьюзан Скотт застерегла, щоб не піддаватися тиску, щоб прийняти альтернативну реальність і змінити заклик Арізони.

«Ми не можемо дати божевільним ані дюйма», — сказала вона, згідно з протоколами суду.

Як виявилося, «Божевільні» зайняли багато років, оскільки Fox News протягом наступних тижнів виставив шоу про адвокатів, радників і адвокатів Трампа, пропагуючи незліченну кількість теорій змови про те, як у Трампа вкрали вибори, зокрема шляхом фальсифікації машин для голосування.

І разом з ними деякі з найвідоміших імен Fox підтримали крик шахрайства. NPR показало, що під час процесу виявлення Домініон отримав електронний лист, написаний продюсером Fox News, який благав колег не пускати одну з цих ведучих, Жанін Пірро, в ефір, оскільки вона поширювала теорії змови про голосування. Біро, колишній генеральний прокурор і довірена особа Трампа, продовжив мовлення.

Юристи також отримали низку внутрішніх листів, які є «доказом того, що Fox знала, що брехня, яку вона транслювала про Домініон, була неправильною», і є частиною культури політично заряджених репортажів і трансляцій, далеких від претензії мережі на «справедливість і збалансованість».

Dominion стверджує, що без Fox «ці фантазії» про фальсифікації виборів ніколи б не набули такої ж популярності серед такої кількості американців.

“Fox взяла невелике полум’я і перетворила його на лісову пожежу”, – стверджує компанія у своєму позові.

У серпні адвокати допитали іншого ведучого, Шона Ханніті, якого описали як “Частина передвиборчого апарату ТрампаЙого допитували більше семи годин, включаючи радіопередачу через два тижні після президентських виборів, в якій був гостем адвокат Трампа і теоретик змови Сідні Пауелл.

Пауелл стверджував, що Dominion «запустив алгоритм, який збирав голоси Трампа та передавав їх Байдену». У ньому сказано, що компанія «використовувала машини для введення та додавання величезної кількості голосів за Байдена». Пауелл також стверджував, що Dominion використовував програмне забезпечення, розроблене, щоб допомогти покійному лідеру Венесуели Уго Чавесу вкрасти вибори.

Домініон заявив, що попередив Fox News, що звинувачення неправдиві, але продовжив їх транслювати, намагаючись заспокоїти прихильників Трампа через побоювання, що вони перейдуть на інші праві мовники.

“Це організована спроба”, – сказав адвокат Dominion на слуханні. «Це не тільки частина кожного окремого хоста, але й усієї Fox News як компанії».

Поки що єдині співробітники Fox, які заплатили ціну за катастрофу, це ті, хто все зробив правильно. Через кілька тижнів після виборів мережа звільнила свого політичного директора Кріса Стірволта, який розлютив Трампа та інших республіканців, відмовившись відмовитися від дзвінка Байдена в Арізону. Головний редактор Washington Білл Семмон, який підтримав рішення Стіруолта, пішов у відставку.

Фокс стверджує, що Ханніті та інші ведучі захищені привілеєм преси, але ця ситуація ускладнюється описом ведучого Фокса його ролі.

Захищаючи свою публічну упередженість на користь Трампа та республіканців, Ханніті неодноразово робив це Він сказав, що він не журналіст Але ведучий ток-шоу є, а тому не зобов’язаний дотримуватися етичних стандартів професії. Раніше цього року він зайняв таку ж позицію після того, як комітет Конгресу 6 січня оприлюднив десятки його листів до глави штабу Трампа Марка Медоуза. Радять і шукають керівництва Білий дім також оскаржив результати президентських виборів.

READ  Володимира Путіна треба зупинити раз і назавжди

You May Also Like

About the Author: Sterling Clem

"Зомбі-євангеліст. Мислитель. Завзятий творець. Інтернет-фанат, що отримує нагороди. Невиліковний фанат".

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.