Федеральна влада розглядає квартиру Руді Джуліані в рамках розслідування в Україні

Сторож

ЗМІ, спільно з Фалуньгун, поширюють неправдиві новини про китайських демократів та комуністів

Epoch Times, який, як вважають, пов’язаний з китайським релігійним рухом, є частиною антикомуністичної партії Китаю, яка експлуатує американські права, повідомляє оглядач ЗМІ, який останній раз брав участь у мітингу в Сіднеї, Австралія. тиждень. Фото: Мік Цикас / AAP Американські видання, що об’єднуються з Фалуньгун, релігійним рухом, який протягом десятиліть конфліктує з китайською державою, дедалі успішніше пропагують конспіративні розповіді про демократів, фальсифікації виборів та комуністів правому за Трампа в Америці. Експерти стверджують, що в майбутньому постпандемічному ландшафті канал новин NTD, і особливо мультимедійна фундація Epoch Times, можуть посилити зусилля республіканців зв’язати Джо Байдена та демократів з Комуністичною партією Китаю (КПК) та посилити зусилля республіканців. Американська громадська думка проти Китаю. За словами Анджело Карусона, президента та генерального директора «Медіа у справах Америки», ці відділення, особливо Epoch Times, завжди критикували Китай, нахиляючись дещо праворуч, але під час виборів 2016 року, як-от поширення лежить на платформах соціальних мереж. Як Facebook. Але в телефонній розмові Карузоні сказав, що Epoch Times з 2017 року сильно перевернувся до матеріалів, що викликали заговори про змову, і почав вільно витрачати гроші, щоб переконатися, що їхнє повідомлення виділяється на таких платформах, як YouTube. “Після того, як соціальні медіа виступили проти фальшивих новин, вони залишили прогалину”, – сказав Карузоні. “Те, що” Епоха Таймс “добре зробило, – це потрапити у цю прогалину”. За його словами, вони забезпечили свою позицію, передавши гроші великим технологічним платформам. Після того, як Epoch Times витратила на рекламу у Facebook близько 11 мільйонів доларів у 2019 році, платформа заборонила їм рекламу на тій підставі, що вони порушили правила щодо прозорості політичної реклами. Але комерційна точка просто взяла свій бізнес в інше місце: згідно з даними Pathmatics, проаналізованими Media Matters у поточному році, Epoch Times витратила приблизно 930 000 доларів на цифрову рекламу, рекламуючи відео та рекламу, показану на робочому столі. Понад 95% своїх витрат було витрачено на YouTube. Протягом 2020 року і до раннього життя адміністрації Байдена Epoch Times і NTD пропагували теорії змови щодо руху QAnon, передбачувані міжнародні відносини Хантера Байдена і навіть продаж товарів, що визначають майже забуті теорії змови, такі як ” “Uranium One”, де зазначається, що Хіларі Клінтон, будучи державним секретарем США, спроектувала продаж уранових родовищ російським інтересам в обмін на пожертви Фонду Клінтона, тоді як американські праві відділи, такі як One America News і Newsmax, виграли забезпечуючи, здавалося б, нескінченний апетит серед правих популярних коренів до матеріалів, що зображують політику. Америка як клубок елітних змов, Кароссон вважає помилкою розглядати торгові точки, пов’язані з Фалонгджонгом, основними медіакомпаніями. Головна мета “Епохи” Times – який зараз публікується в 36 країнах під егідою мережі некомерційних організацій – не приносить прибутку, але мета цього процесу впливу, в свою чергу, полягає в “активізації настроїв проти КПК”. Користуючись перевагами глибока партійна поляризація американської політики, говорить він. Кая, використовуючи давню традицію антикомунізму з боку американських правих, за словами Кароссона, ЗМІ прагнули пов’язати Байдена і Демократичну партію з радикальними лівими рухами, такими як Antiva, а потім публікували “все, що пов’язує їх з впливом Китайська комуністична партія, “хоч би якою вона була помилкою. Він передбачає можливість співпраці республіканців з цими торговими точками, які також розповсюдили велику кількість дезінформації про пандемію Covid-19, щоб запитати: “Що Джо Байден буде робити щодо Китаю, який спричинив коронавірус?” Хоча доказів прямої співпраці немає, вони вже продемонстрували готовність повторювати антикитайські повідомлення з такими, як колишній помічник Трампа Стів Беннон та засланий китайський мільярдер Го Венгвей, також відомий як Майлз Квок, який фінансував діяльність Беннона за допомогою консультаційних контрактів. та пожертви. Стів Беннон і Джо Вінгой (також відомий як Майлз Кук) виступають на прес-конференції в Нью-Йорку в 2018 році. Фото: Карло Аллегрі / Reuters З січня 2020 року Беннон і Кук намагаються опублікувати роман, в якому стверджують, що епідемія була спричинена китайська біологічна зброя, як у радіо-шоу Беннона, так і в їх спільному медіа-проекті JNews. У квітні того ж року видання Epoch Times виступило з документальним фільмом, який повторював твердження про біологічну зброю та використовував більше можливостей беззаперечно стверджувати, що китайський уряд навмисно розпочав пандемію. На думку Карусона, таке опортуністичне оновлення поточних конспіративних наративів є особливістю цих ніш. Він сказав: “Вони не є драйверами, вони не плетуть нові теорії змови, вони посилюють те, що вже є”. Здається, ці зусилля отримують дедалі більше ресурсів. Хоча фінансові домовленості для багатьох некомерційних Epoch Times різняться, оригінальна Epoch Times Association Inc, штаб-квартира якої знаходиться в Нью-Йорку, щороку між 2016 і 2019 роками суттєво збільшувала доходи та пожертви відповідно до оголошень IRS 990, розглянутих The Опікун. Тоді як у 2016 році асоціація отримала дохід у розмірі 3,9 мільйона доларів, у 2019 році – 15,4 мільйона доларів, а після зарплати та витрат заробила 1,86 мільйона доларів. Жоден із виконавців ніколи не підтверджував явно своїх зв’язків з Фалуньгун, релігійною організацією, яка виникла внаслідок так званого руху “цицзун”, який навчає своїх послідовників практикувати дихальні вправи, рух та медитацію. Але колишні співробітники кажуть, що ними керують послідовники руху, і що засновник і лідер Фалуньгун Лі Хунці та інші в ієрархії руху, як кажуть, роблять сильний вплив на антикитайські повідомлення торгових точок. . Окрім англійських, китайські мовні та танцювальні трупи публікують групові повідомлення. Хоча Фалуньгун з’явився в Китаї в 1990-х роках, його засновник зараз живе в США. “Епоха Таймс”, яка вийшла друкованою газетою в 2000 році, була стійким противником Комуністичної партії Китаю, яка переслідувала Фалуньгун та інші пов’язані з ними групи руху Чегонг з кінця 1990-х. Газету заснували в Грузії Джон Тан, послідовник Фалуньгун китайського походження, та група однодумців. Протягом наступного півріччя він розширився на міжнародному рівні. Каросон говорить, що посилення заговірних повідомлень у виданнях NTD та Epoch Times у поєднанні з обіймами Трампа може зробити їх більш впливовими, оскільки ультраправа перегрупується в найближчі місяці і просунеться до проміжних виборів 2022 року. попит на копію світу. Зосереджений навколо великого лиходія “. Він сказав. “Epoch Times пропонує цю дуже просту розповідь”.

READ  Республіканська партія виганяє з найвищої посади критику Трампа Ліз Чейні

You May Also Like

About the Author: Sapphire Robinson

"Хардкорний ботанік в Інтернеті. Гордий фахівець з кави. Науковець із соціальних мереж. Організатор. Провідник. Завзятий наркоман-зомбі. Виродник із ТБ. Дружній студент".

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *