Станція в Міссурі, яка представляє слухачам російське державне радіо

Свобода, Мо. (Associated Press) – Чоловік, який керує маловідомою малобюджетною радіостанцією в передмісті Канзас-Сіті, каже, що виступає за свободу слова та альтернативні точки зору під час трансляції програм, спонсорованих російськими державами, у розпал війни в Україні..

Радіо Sputnik, яке фінансується урядом Росії, платить телерадіокомпаніям у США за трансляцію їхніх програм. Лише двоє роблять це: одна — корпорація Пітера Чартелла в Ліберті, штат Міссурі, а одна — у Вашингтоні, округ Колумбія.

Schartel почала транслювати російські програми в січні 2020 року, але критика посилилася після того, як Росія вторглася в Україну в лютому. Шартель сказав, що люди звинувачують його та його дружину у зрадниках Сполучених Штатів і час від часу погрожують. Деякі критики кажуть, що це сприяє пропаганді та дезінформації, але Шартель стверджує, що більшість людей, які закликали подавати скарги, не слухали програму.

«Дехто говоритиме зі мною, — сказав він, — але інші продовжуватимуть називати мене чим завгодно». “Я вдячний за те, що ми все ще живемо в країні, де вони можуть зв’язатися зі мною. Навіть якщо вони не думають про свободу вираження поглядів, вони користуються цим правом”.

Радіо Sputnik виробляє американська дочірня компанія «Россия сегодня», медіа-групи, керованої урядом Росії.

Його зміст спонукав Національну асоціацію мовників 1 березня виступити з незвичайною заявою, в якій закликає мовників припинити трансляцію державних програм, які мають зв’язки з Росією або її агентами.

У заяві президента і генерального директора NAB Кертіса Леггетта сказано, що організація є «запеклим захисником» свободи слова, але, враховуючи неспровокований напад Росії на Україну, «ми вважаємо, що наша нація має повністю виступати проти дезінформації та за свободу та демократію навколо світ».»

READ  Людина-павук: домашня дата виходу, квитки, огляд, акторський склад, трейлер тощо

Під час нещодавнього ефіру “Критичної години”, який транслювався на каналі KCXL Шартел, ведучі та їхні гості висловили неправдиві та нічим не підтверджені звинувачення на адресу української влади. Вони повторили брехню російських державних ЗМІ про напади російської армії на цивільні об’єкти та знищення цілих кварталів, а також неправдиве твердження президента Росії Володимира Путіна про те, що його вороги в Україні – нацисти.

У редакційній статті Kansas City Star заявив, що Шартель ставить свої фінансові потреби вище моралі, поширюючи російську пропаганду.

“Так само, як і Національна асоціація мовників, ми радимо KCXL відмовитися від усіх програм, які зображують Путіна в позитивному світлі. Російський президент не є жертвою. Він точно не герой війни”, – написала зірка.

Шартель зізнався, що спочатку погодився на контракт з Радіо Sputnik, оскільки йому було важко утримати KCXL на плаву. Станція працює з напівзруйнованої та брудної будівлі. Він сказав, що кілька місяців тому припинив отримувати зарплату, хоча майже всю роботу виконує.

Відповідно до Закону про реєстрацію іноземних агентів Міністерства юстиції США від грудня 2021 року Alpine Broadcasting Corp. із Шартел отримує 5 000 доларів на місяць за мовлення Sputnik Radio двома тригодинними блоками щодня.

Інші програми KCXL показують дуже релігійні шоу, пропонують думки з усього політичного спектру та пропагують теорії змови. Одну з програм, TruNews, Антидифамаційна ліга розкритикувала за поширення антисемітських, антиісламських та анти-ЛГБТ-повідомлень.

Schartel сказав, що він транслює некомерційно життєздатні програми і не покладається на рекламу, яка, за його словами, впливає на новини. Він сказав, що сприяє свободі слова, надаючи платформу для людей, яких не чують.

Усі власники радіостанцій у Сполучених Штатах мають право транслювати будь-який контент, який вони хочуть, сказав Рой Гутерман, директор Центру вільного вираження Туллі в Університеті Сіракуз.

READ  Connect Cottbus 2021 оголошує переможців

“Ця станція думає, що вона зробить помітний результат у Міссурі, запустивши Sputnik Radio, вони мають на це право”, – сказав Гутерман.

Федеральна комісія з комунікацій, яка регулює ліцензування радіо- і телевізійного мовлення, не піддає цензурі вміст, якщо він навмисно не загрожує громадській безпеці або не буде визнано непристойним, непристойним або непристойним.

Слухачі радіо Sputnik чують дискусії не лише про Росію, а й про актуальні проблеми в США та інших країнах. Основна тема трансляції полягає в тому, що американська політика свідомо шкодить Сполученим Штатам та іншим країнам, тоді як інші корумповані уряди приносять користь багатим корпораціям і великим корпораціям.

Угода, яка привела Sputnik Radio до маленької станції Міссурі, була здійснена за посередництва RM Broadcasting, що базується у Флориді, якою керує Ентоні Фероліто. У 2017 році він підписав подібну угоду з Way Broadcasting, яка погодилася передати в оренду мовлення WZHF-AM у Вашингтоні, округ Колумбія, компанії RM Broadcasting.

Через його контракти з «Росією сегодня» Міністерство юстиції вимагало від Ферроліто зареєструватися як іноземний урядовий агент у 2018 році, посилаючись на закон 1938 року про людей, які лобіюють або діють від імені іноземного уряду. Ферроліто програв судовий процес через запис.

Ferrolito не відповів на повідомлення Associated Press, але радіо RM у заяві заявило, що компанія підтримує Україну та всіх жертв репресій та агресії. Вона сказала, що RM Broadcasting присвячений свободі слова.

«Протягом дня трансляції вихідного матеріалу громадськість чітко інформується, щоб люди могли прийняти обґрунтоване рішення про те, слухати чи керувати спілкуванням — і що свобода вибору є остаточною основою нашої республіки», — йдеться у повідомленні. .

READ  Sony купує Bungie, виробника ігор Destiny і Halo, за 3,6 мільярда доларів

Гутерман з Університету Сіракуз зазначив, що державний контент із недружніх для Сполучених Штатів країн, включаючи Росію та Китай, уже доступний на деяких кабельних станціях та в Інтернеті, хоча деякі провайдери відмовилися від російського контенту після початку війни.

«Сучасні ЗМІ змінили радіоландшафт, на якому ми виросли, — сказав він. «Навіть якщо станції відкинуть його, люди все одно зможуть знайти цей вміст».

Зі свого боку, Шартель не вірить, що ажіотаж навколо ефіру Sputnik Radio триватиме.

А російський державний канал RT America, телевізійний аналог Радіо Sputnik, закрив свою дочірню компанію в США. У цьому місяці більшість його працівників звільняються. Шартель сказав, що це, ймовірно, означає, що його контракт не буде продовжено, коли закінчиться в грудні.

You May Also Like

About the Author: Sapphire Robinson

"Хардкорний ботанік в Інтернеті. Гордий фахівець з кави. Науковець із соціальних мереж. Організатор. Провідник. Завзятий наркоман-зомбі. Виродник із ТБ. Дружній студент".

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *