Правильні статті в газетах New York Times, Washington Post та NBC про Джуліані

The Washington Post, The New York Times та NBC News опублікували подібні виправлення до історій про особистого адвоката екс-президента Дональда Трампа Рудольфа Джуліані та його стосунки в Україні.

Інтернет-корекція NBC у суботу була найповнішою, що вимагала перепису заголовка та найпопулярнішої статті, опублікованої напередодні. Мережа повідомила, що про брифінг Джуліані у ФБР повідомила “джерело, знайоме з цим питанням”, але згодом від другого джерела дізналася, що брифінг був підготовлений, але не був проведений.

Історія Times минулого четверга, яка відбулася після рейду до будинку Джуліані на Манхеттені минулого тижня, була предметом більш широкої уваги, але включала звіт ФБР. У суботній корекції зазначено, що в статті помилково зазначено, чи отримував Джуліані “так звану оборонну інформацію”.

Минулого четверга The Post повідомила, що ФБР повідомило Джуліані та One News News Network, що вони є мішенями росіян. У примітці, доданій до сюжету в суботу, газета зазначила, що її повідомлення про OAN було неправильним. Газета заявила, що Джуліані сумнівається у твердженні, що він отримав брифінг, тому деталі як OAN, так і Джуліані були вилучені з їх історії.

READ  NBCUniversal & More вибирає кримінальну серію електричних розваг "Майже рай" у глобальних угодах - TBI Vision

Не одразу було зрозуміло, чому виправлення заявило, що газета помиляється щодо OAN, але звіт Джуліані був “оскарженим”. “Зараз вважається”, що Джуліані не поінформований про це, заявив у заяві в понеділок Кріс Куратті Келлі з “Вашингтон Пост”.

Жодна з інформаційних організацій у понеділок не прокоментувала прохання Джуліані.

You May Also Like

About the Author: Sapphire Robinson

"Хардкорний ботанік в Інтернеті. Гордий фахівець з кави. Науковець із соціальних мереж. Організатор. Провідник. Завзятий наркоман-зомбі. Виродник із ТБ. Дружній студент".

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *