Китай забороняє мовлення BBC World News

Лондонські офіси BBC News

Китай заборонив мовлення BBC World News в країні, повідомило в четвер Управління телерадіомоніторингу.

Китай розкритикував BBC за висвітлення коронавірусу та переслідування уйгурської етнічної меншини.

Британська телерадіомовна корпорація (ВВС) заявила, що “розчарована” рішенням.

Це сталося за п’ятою британського регулятора ЗМІ Ofcom, який відкликав ліцензію CGTN на мовлення у Великобританії.

Тим часом Гонконгське радіо і телебачення (RTHK) заявило, що припинить трансляцію програм BBC World у регіоні, що викликало осуд з боку Бі-Бі-Сі.

Зменшена свобода

Адміністрація державного кіно, телебачення і радіо Китаю заявила, що звіти BBC World News щодо Китаю виявили, що “вони серйозно порушують” вимоги щодо мовлення, зокрема “вимогу бути новинами чесними та чесними” та “не шкодити національним інтересам Китаю”.

Вона сказала, що прохання ВВС про трансляцію на інший рік не буде прийнято.

В заяві BBC сказано: “Ми розчаровані тим, що влада Китаю вирішила здійснити цю дію. Бі-Бі-Сі є найбільш довіреним міжнародним мовником новин у світі, і він публікує новини з усього світу справедливо і неупереджено, без страху і прихильності. . “

BBC World News TV – це комерційний канал, який транслює по всьому світу англійською мовою. У Китаї він сильно обмежений і з’являється лише в міжнародних готелях та деяких дипломатичних комплексах, а це означає, що більшість китайців його не бачать.

Британський міністр закордонних справ Домінік Рааб описав цей крок як “неприпустиме обмеження свободи ЗМІ”.

Державний департамент США засудив це рішення, охарактеризувавши його як частину ширшої кампанії боротьби з вільними ЗМІ в Китаї.

У Гонконгу державна компанія RTHK заявила, що припинила трансляцію BBC World Service. Раніше це транслювалось щодня з 23:00 до 7:00. Він також вилучив зі свого розкладу щотижневу кантонську програму китайської служби BBC.

Однак телепрограми BBC World News все ще доступні в Гонконзі.

Очікується, що Гонконг, колишня британська колонія, збереже певні права і свободи, включаючи свободу преси, до 2047 року в рамках угоди про передачу між Китаєм та Великобританією.

Президент Асоціації журналістів Гонконгу Кріс Янг Кен-хін заявив газеті South China Morning Post, що рішення RTHK було “тривожним і тривожним” на тлі запитань про те, чи доручено владі RTHK діяти.

RTHK охарактеризував це рішення як “надзвичайно прикро”, додавши: “Відповідно до політики однієї країни та двох систем, ми ніколи раніше не бачили, щоб Гонконг вимагав виконувати рішення Державної адміністрації кіно, телебачення і радіо Китаю”.

Управління зв’язку Гонконгу заявило, що “не встановлювало обмежень”, і що рішення залишаються за окремими операторами.

RTHK у Гонконгу

ВВС засудило відмову RTHK від своїх програм Світової служби

Представник BBC заявила: “Ми засуджуємо це рішення китайської влади. Доступ до точних і неупереджених новин є основним правом людини і не повинен відмовляти жителям Гонконгу та материкового Китаю, оскільки мільйони з них щотижня залежать від BBC News . “

Компанія відкинула звинувачення у необ’єктивності та заявила, що зробить усе можливе, щоб донести новини до своєї аудиторії, яка “все ще знайде шляхи зв’язатися з BBC”.

Дії в Китаї та Гонконзі відбулися після того, як Ofcom відкликав ліцензію CGTN після того, як було встановлено, що компанія Star China Media Ltd.

CGTN також було виявлено в порушенні британських правил мовлення минулого року, Трансляція передбачуваного вимушеного зізнання громадянина Великобританії Пітера Хамфрі.

CGTN більше не може транслюватися в Німеччині після рішення Ofcom, згідно з повідомленнями Deutsche Welle, оскільки ліцензія в Німеччині була затверджена Ofcom в рамках ініціативи спільного використання.

Погіршення відносин

Відносини між Китаєм та Сполученим Королівством за останні місяці серйозно погіршились через Гонконг, оскільки Пекін прийняв суперечливий новий закон про безпеку після того, як пройшов великий рух на користь колишньої колоніальної демократії.

У січні Великобританія ввела нову візу 5,4 мільйона жителів Гонконгу мають право жити у Великобританії Врешті-решт вони стали громадянами, оскільки він вважав, що Китай підриває права та свободи території.

Протягом останніх двох років Китай систематично забороняв або забороняв іноземні ЗМІ, зокрема Фактично журналістів вигнали з трьох американських газет У 2020 році. Веб-сайт і програма BBC вже заблоковані в материковому Китаї.

У лютому BBC опублікувала Репортаж із інтерв’ю з уйгурськими жінками Ті, хто заявляв, що їх систематично зґвалтували, піддавали сексуальним насильствам та тортурам у китайських таборах “перевиховання” в Сіньцзяні. Міністерство закордонних справ Китаю звинуватило ВВС у поданні “неправдивого повідомлення”.

США заявили минулого місяця Китай вчинив геноцид Під час придушення уйгурів та інших мусульманських груп.

За підрахунками, понад мільйон уйгурів та інших меншин утримувались у таборах у Китаї.

Китай заперечує переслідування уйгурів. Торік посол Китаю у Великобританії Лю Сяомін заявив кореспонденту ВВС Ендрю Марру, що повідомлення про концтабори були “фальшивими” і що уйгури за законом отримували такий самий режим, як інші етнічні групи в його країні.

READ  Italy received 100,000 fewer doses of Pfizer / BioNTech vaccine than expected

You May Also Like

About the Author: Sterling Clem

"Зомбі-євангеліст. Мислитель. Завзятий творець. Інтернет-фанат, що отримує нагороди. Невиліковний фанат".

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *