Експерти: Росія знаходить нові способи поширення пропагандистських роликів

Росія придумала інший спосіб Поширювати дезінформацію про її вторгнення в УкраїнуВикористовуючи цифрові прийоми, які дозволяють їй воювати Спонсоровані відео, щоб уникнути обмежень, накладених урядами та технологічними компаніями.

Акаунти, пов’язані з контрольованими державою російськими ЗМІ, використали новий метод для розміщення десятків відео 18 різними мовами.не залишаючи підказок, які б розкрили джерело, дослідники з Nisos, американської розвідувальної фірми, яка відстежує дезінформацію. та інші кіберзагрози, як зазначено в A Звіт за середу був опублікований.

Відео спонукає до теорій змови Кремля, які звинувачують Україну в жертвах серед цивільного населення, а також твердження про те, що жителі територій, насильно анексованих Росією, були примусово переселені. Вони вітали свою окупацію.

Англомовні версії російських пропагандистських відео зараз циркулюють у Twitter і на менш відомих платформах, популярних серед американських консерваторів, зокрема Gab and Truth Social, створених колишнім президентом Дональдом Трампом, що дало Росії прямий канал для мільйонів людей.

З огляду на амбіції та поширення Кремля обмануСтенограми відеозаписів також були зроблені іспанською, італійською, німецькою та більш ніж десятком інших мов.

«Геніальність цього підходу полягає в тому, що він може завантажувати відео безпосередньо з Telegram і стерти шлях, яким намагаються слідувати дослідники», — сказала Associated Press Патриція Бейлі, головний аналітик розвідки Nisos. “Вони творчі та адаптивні. Вони аналізують свою аудиторію”.

ЄС хоче заборонити RT і Sputnik, двох провідних державних ЗМІ Росії, після російського вторгнення в Україну наприкінці лютого. Такі технічні компанії, як YouTube від Google, Meta Facebook і Instagram, також оголосили, що заборонять вміст у торгових точках в рамках 27 країн Європейського Союзу, підриваючи здатність Росії поширювати свою пропаганду.

READ  Фестивалі: Пітер Керекс отримав першу премію на FilmFestival Cottbus 2021

Практично відразу почалися спроби росіян обійти нові правила. Було створено нові веб-сайти для розміщення відео, які містять неправдиві твердження про війну. Російські дипломати попрацювали.

Недавні зусилля, виявлені аналітиками Nisos, включали завантаження спонсорованих відео в Telegram, слабо модеровану платформу, яка широко популярна в Східній Європі та використовується багатьма консерваторами в Сполучених Штатах. У деяких випадках водяні знаки, що ідентифікують відео як теги RT, були видалені в черговій спробі приховати його джерело.

Потрапивши в Telegram, відео було завантажено та повторно опубліковано на платформах, включаючи Twitter, без жодних позначок чи інших ознак того, що відео створено російськими державними ЗМІ. Сотні акаунтів, які публікували або ретвітували відео дослідників Nisos, пізніше були пов’язані з російськими військовими, посольствами чи державними ЗМІ.

Деякі облікові записи, здається, використовують підроблені зображення профілю або опублікований вміст у дивний, неоригінальний спосіб.

Один із прикладів: обліковий запис у Твіттері, яким, імовірно, керує жінка, яка живе в Японії та має унікальний інтерес до російської пропаганди. Замість публікацій на різноманітні теми, такі як розваги, їжа, подорожі чи сім’я, користувач облікового запису публікував лише спонсоровані російською мовою відео – не лише японською, а й фарсі, польською, іспанською та російською мовами.

Дослідники виявили, що обліковий запис також сотні разів цитував або ретвітував вміст російських посольств, ще раз демонструючи тісний зв’язок між російськими дипломатами та пропагандистською роботою країни.

Коли справа доходить до загальних можливостей Росії з дезінформації, за словами Бейлі, мережа є «лише частиною дуже великого пазлу».

Twitter класифікує контент, який він може ідентифікувати, як вихід із російських державних ЗМІ. З кінця лютого компанія каже, що додала мітки до понад 900 000 різних твітів, які містять посилання на російські урядові видання, такі як RT. Крім того, платформа штучно не просуває контент з облікових записів державних ЗМІ.

READ  Кейн і Невілл зіграли шанси Нідерландів на чемпіонаті Європи

Про це AP повідомив представник компанії.

З продовженням війни з’явилося більше прикладів російських кампаній з дезінформації.

Минулого тижня Росія намагалася поширити необґрунтовану теорію змови Звинуватити США у саботажі газопроводів Nord Stream у Балтійському морі.

Того ж тижня Meta оголосила про виявлення розгалуженої російської мережі дезінформації Який створив веб-сайти, розроблені так, щоб виглядати як головні європейські новинні видання. Замість новин сайти публікували пропаганду, спрямовану на вбиття клину між Україною та її західними союзниками.

Дослідники дійшли висновку, що ця операція була найбільшою такого роду в Росії з початку війни.

«Мережа продемонструвала комплексну схему націлювання на Європу за допомогою антиукраїнських наративів і висловлювань підтримки російських інтересів», — йдеться у звіті Лабораторії цифрових криміналістичних досліджень Atlantic Council, який допоміг ідентифікувати мережу, порушену Meta.

___

Стежте за репортажами AP про війну в Україні за посиланням https://apnews.com/hub/russia-ukraine

You May Also Like

About the Author: Sapphire Robinson

"Хардкорний ботанік в Інтернеті. Гордий фахівець з кави. Науковець із соціальних мереж. Організатор. Провідник. Завзятий наркоман-зомбі. Виродник із ТБ. Дружній студент".

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.